NathalieSoderblom

Alla inlägg under juni 2012

Av Nathalie Söderblom - 21 juni 2012 22:38

Heejj, nu är det torsdag och blogg pausen är över.. men jag har funderat lite och jag har faktiskt tröttnat på att blogga när jag inte får några kommentarer, så jag kanske stänger bloggen om det inte blir bättre.. Men nu till roligare saker, på måndag fyller jag år!! Och då ska jag sova hos mormor ;) men nu ska jag inte gö nått speciellt..


PussPuss/ Nathalie

Av Nathalie Söderblom - 19 juni 2012 22:13

Hej, igår bloggade jag inte, vet inte varför, jag tänkte kanske inte gö de idag heller men jag tar en liten bloggpaus :( på torsdag börjar jag blogga igen ..  

Av Nathalie Söderblom - 17 juni 2012 21:56

Hej Jag har inte mycket att göra och jag har inte gjort nått speciellt idag heller, imon vet jag inte vad jag ska göra :/ Nu läser jag folks bloggar och. ja det är det jag gör.. jag bloggar mer imon/ikväll..


PussPuss

Av Nathalie Söderblom - 17 juni 2012 14:52

Hej, tänkte fråga om ni kan rösta på mig i Hööks Fototävling på facebook, snälla!!!!!!!  ja iallafall jag hoppas ni röstar på mig :)  om ni kanske vill rösta på mig så måste ni söka på mitt namn på facebook och sen klicka på en av bilderna på min hund, brevid bilden står det Hööks Fototävling, så klicka bara där sen gå ner lite sen klicka på RÖSTA knappen :) Hoppas verkligen ni är snälla och röstar på mig.!!


PussPuss ;*

Av Nathalie Söderblom - 17 juni 2012 14:01

Hej vill ni veta en sak?     Jag har inget att göra!! jag har jätte tråkigt :(   Men japp ja jag har inte nått att skriva om, eller jo imorse då veckte mamma mig bara för att Irma hadde ring s jag ringde upp henne då fråga hon: Vad Gör Du? jag bah: Sover.. Hon bah: Vah jag vakna typ 09.00 ....    och klockan var bara 11.30 och hon vakna 9!!!  men iallafall idag ska jag nog inte gö nått  speciellt :/  men  här är en sjukt gullig bild på vår lilla vovve Nelley



 


Titta på sötnosen!!!  (Bild Från Förra Året)

Nelley   


Av Nathalie Söderblom - 16 juni 2012 23:17

TjohozZzZzZzZzZzZ  HAHAHAHAHAHAHAHAHA jag funderar på att gå och Sova  LIKE!!!  men näee jag vet inte vad jag ska göra annars :(  Men iallafall kan jag säga att jag tror Lassi har åkt nu, och den tanken fär mig gråta!! ;`( Eftersom Lassi igentligen ägs av Björkängs Gård åker hon dit över HELA SOMMAREN  ;(  Det sårar mig nåt helt otroligt! men aah jag känner mig lite trött, så jag får väll lägga mig och gö nått :) Skriver imon PussPuss!!


Pussar // Nathalie

Av Nathalie Söderblom - 16 juni 2012 21:24

Hejsan Svejsan. jag har absolut inget att göra!!  öhhmn  tänkte fråga om ni har några låt tips? jag har lyssnat för mycket på alla låtar jag tycker är bra :( men jajaja jag skrev att jag skulle skriva ikväll så nu tänker jag skriva, men jag har inget att skriva om!!  Ömnn jag tänkte fråga om ni skulle villja att jag typ skriver lite fakta om alla hästar som nån gång varit min favorit, vad tycker ni om det? men nu ska ni få två länkar det är ett orginal sen på den andra är den omgjord :) Bara för att den här blogg sidan är sämst går det inte att göra en länk så ni får gå in på youtube och söka :/



1: Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe


2: Call Me Maybe Cimorelli And MattyBRaps 


Hoppas ni gillar dom :)



nu ska jag nog inte gö så mycket.. men jag ska skriva mer imon!!






Kramisar Från Natahlie

Av Nathalie Söderblom - 16 juni 2012 15:11

Heej  ööhh tänkte bara ge er en länk  http://stoppa-djurmisshandel.se/index.php/Campaigns-Swedish/Web-animalprotector-WSPA     


ahhahaha  men det  var bara det


 kramar från Nathalie

Presentation


Hej Jag Heter Nathalie & Är 12 År.Här Får Ni Läsa Om Mitt Liv. Typ Om Mina Vänner & Om Ridningen.På Bilden Ser Ni Mig Och Min Skötar Häst På Hofors RidSällskap Som Heter Lassi. Hoppas Att Ni Kommer Att Tycka Om Min Blogg!

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Om Jag Byter Till Blogg.se Skulle Ni Fortsätta Följa Min Blogg?
 Ja, Såklart!
 Ja!
 Kanske.
 Nej.
 Nej, Absolut Inte!
 Kommer inte komma ihåg din nya blogg adress.
 Ja, fast skulle inte kolla den lika ofta.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards