NathalieSoderblom

Direktlänk till inlägg 1 februari 2013

Videon När Jag Rider Lassi Barbacka !! :) <3

Av Nathalie Söderblom - 1 februari 2013 17:46

Hejsan.. idag har jag varit i skolan! sen när jag kom hem städade jag mitt rum... tänkte berätta vad jag ska gö i helgen! 

På lördag ska jag rida!! :) sen ska jag åka med Irma till 9:an / nian (stavning) i Gävle!! Grymt kul dag!!

Sen på söndag ska jag också rida + leda :) !! 
Kommer ha en grymt bra helg!! :) <3 Nu kommer den efterlängtade videon när jag rider barbacka på Lassi!! :) I videon står det "första gången vi rider barbacka" men det jag menar är "första gången jag rider barbacka på Lassi" tänkte bara berätta de så ni inte förstår fel! :)



 

 
 
Ingen bild

Diana

1 februari 2013 18:35

Går inte att se!!!!....

Nathalie Söderblom

1 februari 2013 22:14

Vet. Försöker ladda upp den på andra sett men funkar inte :(

 
Irma

Irma

2 februari 2013 11:19

Den går inte se fö mig heller :( Men jag har video när du rider Lassi barbacka på min kamera :)

http://www.irmapetterssonblogg.bloggplatsen.se

Nathalie Söderblom

2 februari 2013 20:20

ok :/ :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Söderblom - 5 maj 2013 21:08

nu vare ett bra tag sen jag skrev, men nu ska jag ta tag i bloggen IGEN! det är väldigt mycket som hänt. jag har fått reda på att min älskade sköt häst inte heter "Lassi" hon heter igentligen Lâse :) <3 har även fått veta att Lâse ska flytta, inte...

.

Av Nathalie Söderblom - 13 mars 2013 20:50

Hejsan.. nu vare ett tag sen. Men ja. jag har inte mått så bra och det har även hänt lite saker i Fredags. George, en underbar häst, snäll och fin fick tyvärr lämna jorden <3 Han hade mått dåligt under entid och blev sämre. det visade sig att han ...

.

Av Nathalie Söderblom - 27 februari 2013 20:28

Men Hejsan,... tänkte berätta lite om ridningen i måndags.. Red Puppy <3 bästa dressyr lektionen på länge!! känner att jag lärde mig en hel del och även att jag har utveklats :) Hade inte vår vanliga instruktör utan självaste ridskole chefen! ;)  ...

Av Nathalie Söderblom - 20 februari 2013 21:03

Hejs.. har inte hunnit blogga. men iaf. I måndags gick det jätte bra att hoppa Lassi, höll på att flyga fram en gång när det inte gick att styra henne mot mitten av hindret, det var ett kryss som var ojämt så hon hoppade där det var som högst och jag...

Av Nathalie Söderblom - 16 februari 2013 17:35

Japp. ny omröstning där jag vill att så många som möjligt ska svara!! Jag funderar nämligen på att byta till Blogg.se ist för bloggplatsen.se. Vad tycker ni? som sagt vill jag att alla ska rösta!! viktigt Viktigt!! ...

Presentation


Hej Jag Heter Nathalie & Är 12 År.Här Får Ni Läsa Om Mitt Liv. Typ Om Mina Vänner & Om Ridningen.På Bilden Ser Ni Mig Och Min Skötar Häst På Hofors RidSällskap Som Heter Lassi. Hoppas Att Ni Kommer Att Tycka Om Min Blogg!

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Om Jag Byter Till Blogg.se Skulle Ni Fortsätta Följa Min Blogg?
 Ja, Såklart!
 Ja!
 Kanske.
 Nej.
 Nej, Absolut Inte!
 Kommer inte komma ihåg din nya blogg adress.
 Ja, fast skulle inte kolla den lika ofta.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards