NathalieSoderblom

Alla inlägg under december 2012

Av Nathalie Söderblom - 30 december 2012 21:46

Men hejsan.... idag har jag inte gjort så mycket, haft skit tråkigt!! vet inte vad jag ska skriva häller.... tänkte bara uppdatera, fast det blir kanske lita svårt utan nått att skriva xD................ Har ett tråkigt liv just nu.. inget att gö :/



Av Nathalie Söderblom - 29 december 2012 21:44

mmh, nu vare väl ett tag sen jag bloggade! Öhh, vte inte vad jag ska skriva... eller.. jag har ju ridit barbacka på Lassi <3 så att så fort jag får tid ska jag lägga upp videoer på det!! :) osså hare ju varit jul. hoppas ni haft det riktigt trevligt och kul!! asså, jag har typ glömt hur man bloggar,, jag vet inte hur eller vad jag ska skriva om längre. jag har varit in på bloggen typ 4 gånger, men inte vetat hur jag ska skriva för att det ska blir bra.. xD...,.,.,. och förresten! så fort jag känner att jag klarar de ska jag skriva om min lilla Eddie. kommer bli väldigt tungt, men ska försöka så fort jag orkar.. Sen äre en grejj jag inte kan skriva om än, men .. hahahah.. nu vet ni att det är nått jag kommer berätta framöver, så håll ögonen öppna!! :D  Nu äre så att jag vill ladda upp nån bild.. men har ingen aning om vad ni vill ha för bild.. har nämligen inga nya bilder som passar till det här inlägget.. :P men iaf - - nu ska jag Försöka blogga 1-2 gånger om dagen igan.. :)


   


Mina Små Änglar Som Nu Lever Där Uppe I Himmelen <3 Jag Älskar Er!! <3



-.-

Av Nathalie Söderblom - 16 december 2012 18:31

Idag fick jag rida George. gick väl bra förutom att hans sadel skavde mot mitt ben så har världens sår nu :( Sen ledde jag Puppy och Kiara på halvtimmes ridningen. Det här har jag aldrig tagit upp på bloggen tror jag, men Lassi är fan mobbad av dom andra hästarna! För hon stog vid hagens staket, så jag gick dit och klappade henne. då kom Collie  George, Farah Bell ( Bella ) och Junior, dom bet i hennes röv och jagade i väg henne!! Det här har hänt 2 eller 3 gånger när jag stått vid hagen. Måsta bara säga att när det här händer får jag tårar i ögonen. Min lilla beebis är mobbad! Hon ser så ledsen ut efter sånt här har hänt oxå!

iaf, tillbaka till min dag.. 

Sen när jag och Sandra väntade på att min mamma skulle komma och hämta oss gick vi in till ett typ "rum" där det finns toa, teorisal och nått till rum. då vare en tjej som heter Emilie (stavning) som stog där inne med oss. då låsta jag dörren för att skämta om nått.. sen när jag skulle låsa upp den igan gick det inte! Eftersom jag har klausterfobi (stavning) fick jag nått anfall när det inte gick att låsa upp. så jag började skrika, och nästan gråta. sen när jag försökte öppna igan gick det at låsa upp. när jag kom ut märkte jag att jag var så "rädd" att jag inte kunnde andas!! Fan va jag fick panik!

Nu är jag hemma ochy tare lugnt., imon äre skola, sen ridlektion!! Jag ska rida Lassi, Kanske barbacka1!!! :)


PussPuss.....

Av Nathalie Söderblom - 15 december 2012 21:05

Hejs.......... I torsdags red jag med i Luciatåget, Gick väl bra. Va skit kul!! Bara det att sen när vi kom tbx till stallet och skulle sitta av hade mina skor frusit fast i stigbyglarna :/ Fatta hur kallt det var!!!! Men iaf. idag red jag Gilmar på uteritten, Gick jävlig bra! Har aldrig gillat Gilmar så speciellt mycket, men idag var han grym!! Vi galopperade, det gick jätte bra! Jag är ofta osäker när det gäller galopp men idag gick det bra! Sen när vi travade gjorde jag arbetstrav, man satt som fast klistrad i hans sadel ju, hans trav är jätte mjuk. Han var verkligen lydig, man behövde inte ens spö (jag glömde mitt ridspö hemma) och bara man tog lite i tygeln saktade han av jätte fint. Sen komm vi till ett dike då saktade han av och tog sats, och hoppade diket! Det gick jätte bra, och var skit kul!!! Sen släppte jag stigbyglarna, eftersom det var skritt så gjorde jag halt och väntade in dom som var bakom mig för dom hade hamnat lite efter. sen travade jag ikapp dom som var före mig, utan stigbyglar. FAN VILKEN BALANS MAN HAR PÅ GILMAR !!!!! man satt som förstenad, han måste ju vara bäst på dressyr!!! Ja, nu slappar jag lite framför datan.. Ska rida imon också, men inte på Gilmar eller Lassi :( kanske Puppy, Hoppas! :) Hinner inte skriva så mycket mer nu, men tänkte starta en frågestund, Vad tycker ni? ni får kommentera vad ni tycker, så kanske jag startar en frågestund! :)

Ha det så bra !!!! :)

Av Nathalie Söderblom - 12 december 2012 18:23

JA.. Imon är första gången i mitt liv jag är med i "ridande Luciatåget" Känns skit kul!! Ska rida Puppy, eftersom Lassi är för feg, och vild, klarar hon inte massa bilar, människor, och höga ljud. :/ Ja, har inget att skriva om, tänkte bara berätta de. :)

Av Nathalie Söderblom - 11 december 2012 21:21

WHAT!! ööhh.... Ja, iallafall, igår red jag Gilmar :) gick inte som väntat.. men iaf.. på måndag ska jag rida Lassi barbacka!!!!!!! Faaan va nice!!! Ja,, kände att jag behövde uppdatera lite. men nu ska jag snart sova, så säger "PussPuss" för den här gången:) skriver i mon iställe...

Av Nathalie Söderblom - 5 december 2012 20:04

Förlåt för en stilla blogg. känner att jag måste ta tag i bloggen och bloggandet igen!!! i helgen kommer att känslosamt inlägg! Och även konstiga. ska kanske byta sovrum, ska därför sova i det nya rummet i helgen, för attr se hur jag kommer trivas i det rummet!! :) Ja,, ska stänga ner datan nu,så PussPuss för den här gången!

Presentation


Hej Jag Heter Nathalie & Är 12 År.Här Får Ni Läsa Om Mitt Liv. Typ Om Mina Vänner & Om Ridningen.På Bilden Ser Ni Mig Och Min Skötar Häst På Hofors RidSällskap Som Heter Lassi. Hoppas Att Ni Kommer Att Tycka Om Min Blogg!

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Om Jag Byter Till Blogg.se Skulle Ni Fortsätta Följa Min Blogg?
 Ja, Såklart!
 Ja!
 Kanske.
 Nej.
 Nej, Absolut Inte!
 Kommer inte komma ihåg din nya blogg adress.
 Ja, fast skulle inte kolla den lika ofta.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards