NathalieSoderblom

Alla inlägg under november 2012

..

Av Nathalie Söderblom - 28 november 2012 18:47

Har inte skrivit de där inlägget som jag skrev att jag skulle skriva jag har inte orkat, räker med att jag tänker på Eddie så börjar jag gråta. därför ännu värre att skriva om honom. :/ men iallafall ska jag försöka blogga som vanligt igen, och när jag känner att jag klarar av det ska jag skriva om käraste Eddia! <3

Av Nathalie Söderblom - 25 november 2012 11:50

hej.. förlåt för dålig uppdatering. men nu är det så att jag helt enkelt inte haft krafter att skriva. Ikväll kommer ett väldigt stark "skrivar av mig" Inlägg om Eddie <3. om världens underbaraste kanin! Om hur han kämpade in i slutet! Jag var med han i varje sekund. Jag var med när han tog sitt sista andetag <3

Av Nathalie Söderblom - 21 november 2012 20:57

Du skrämde nästan ihjäl mig idag! jag stog och höll på md maten, jag hörde hur du spratlade till! Jag tittade ut på du bur. En skrämande blick! Du låg på rygg med tassarna upp! jag fick panik! sa till mamma att du låg på detta sett. hon kutade ut i hallen. Jag började gråta. det ända jag tänkte var " Jag skulle ju hålla i dig in i det sista andetaget " Jag hörde hur hon sa - Han rör sig! Jag skyndade mig dit, lyfte upp dig fort som fan. gick med dig till bordet och mamma gjorde i ordning din medicin. Nu var det att skynda få i dig medicinen. Det var nog värsta minutrarna på länge! Jag kände ditt hjärta klappa när jag höll dig. det klappade inte normalt. DU var livrädd!  När jag kände hur hjärtklappen saktade av. att få i dig medicinen gick på nån sekund. Du skulle inte få dö nu, inte i dag. Om det här inte blir bättre ska jag få be om att hålla i dig när du tar det sista andetaget, när du får skutta mot ljuset. Mina tårar rinner när jag skriver om dig! Jag klarar inte det här! en snällare, sötare, underbarare kanin det får man leta efter. Eddie, du är underbar! jag älskar dig! du får bara inte lämna mig såhär! Snälla, låt medicinen hjälpa! Låt allt bli bra igen! 


VAD SOM EN HÄNDER KOMMER INGEN KUNNA TA DIN PLATS! MITT ÄLSKADE HJÄRTA, LILLA EDDIE GLÖM ALDRIG ATT JAG ÄLSKAR DIG AV HELA HJÄRTAT! <3

 

 

 

Eddie, Låt Inte De Där Va Sista Sommaren!! Du Har Så Mycket Mer Att Ge!!

Av Nathalie Söderblom - 19 november 2012 17:09

Eddie Snälla bli bra! Vet inte ens vad som hänt dig. :/ Imorse - du kunnde inte gå. Flyttade man dig ramlade du på rygg och började sprattla. Du kan inte vrida huvudet, äter inte. Du märker inte ens när man öppnar din bur! Vad har hänt? Klart att jag inte ser en framtid, du är gamal. om det är nått fel så det blir en opration men, - man opererar inte en såpass gammal kanin :( Jag har varit med om det redan - När vi förlorade din bästa vän! Min bästa vän! Dominic <3 . Det får inte hända dig! Jag klarar inte att titta på dig mer, jag tänker på det värsta. Iskolan det ända jag kunnde tänka på var dig! Jag väntade på messet från mamma, där hon skulla skrivit att du inte fanns mer. jag fick det aldrig. jag ville inte hem, se dig där. Du sitter på exakt samma plats sen i morse. Du kan inte röra dig :( 


 

För bara 2 månader sen! nu ligger du bara där :( Mamma ska ringa vätrinären imon, hoppas på tid så fort som möjligt!


Eddie, snälla bli bra igen! <3 JAG ÄLSKAR DIG DIN LILLA BUS-KANIN !!! <3

 

 

 

Av Nathalie Söderblom - 17 november 2012 18:51

igår va jag med Malin, vi gjorde inte nått speciellt.. idag var jag också med Malin. Först titta vi på hockey match - hofors mot sätra.. sen var vi lite med Linda och Elin.. tittade lite på inne bandy match.. sen gorde vi inget speciellt, sen gick jag o Malin hem till malin och bakade bullar!! blev skit goda!!! och nu är jag hemma! Ska slappa lite.. imon ska vi också på hockey match..... Hoppas ***** spelar ;) fast vet inte om den perssonen har slutat :/ :d  ja,, finns väll inte mycke mer att skriva om då :(

Jag Känner SåHär, Jag Tror Jag Är Kär, Känslorna Bubblar Inom Mig! <3

Av Nathalie Söderblom - 15 november 2012 20:45

Hejs.. Kom typ nyss hem från ledningen. igår såg jag Breaking Dawn Part 2!! <3 på bion i Sandviken med Irma, hennes syster & Malin <3 Och idag var jeg med Irma, Malin och en ny vän - - Hanna! <3 Nice!! Nu efter ledningen har jag NO LIFE ! Har skit tråkigt!! Känner att jag bara vill gå o sova. precis som jag skrev i ett inlägg för några veckor sen - jag sover skit dåligt! är trött hela tiden :/ Men iallafall ska nog försöka sova snart.. SÅ HEJDÅ FÖR DEN HÄR GÅNGEN DÅ!!


PussPuss!! <3

Av Nathalie Söderblom - 13 november 2012 20:07

Hejsan.. igår red jag Puppy! Det gick jätte bra!! JAG HOPPADE - I GALOPP!!! <3 Ni kaanske tycker - - Jaha,, det är väl inget?! Jo! det är det för mig!! Det är ett väldigt stort framsteg! Idag har jag varit i skolan. -.- sen ver jag med Ottilia, Irma & Andrea :) ja.. nu har jag inte så mycket mer att skriva om.. Vi hörs väl imon? eller vad tycker ni? ;D


PussPuss Mah Bebes. ;*

Av Nathalie Söderblom - 12 november 2012 16:39

Hej.. igår red jag Puppy. gick jätte bra! idag ska jag också rida Puppy, tredje dan i streck ;D Idag ska vi hoppa :/ Både jag och Puppy är väldigt osäkra. jag kommer antingen inte våga alls, eller försöka men att hon vägrar.. :( vi får se hur det går :) hoppas på att jag vågar, och att det går bra - utan avramlingar!! tänkte bara göra ett lite snabbis inlägg innan stallet :) skriver mer ikväll om hur det gick!!

Presentation


Hej Jag Heter Nathalie & Är 12 År.Här Får Ni Läsa Om Mitt Liv. Typ Om Mina Vänner & Om Ridningen.På Bilden Ser Ni Mig Och Min Skötar Häst På Hofors RidSällskap Som Heter Lassi. Hoppas Att Ni Kommer Att Tycka Om Min Blogg!

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Om Jag Byter Till Blogg.se Skulle Ni Fortsätta Följa Min Blogg?
 Ja, Såklart!
 Ja!
 Kanske.
 Nej.
 Nej, Absolut Inte!
 Kommer inte komma ihåg din nya blogg adress.
 Ja, fast skulle inte kolla den lika ofta.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards