NathalieSoderblom

Direktlänk till inlägg 24 januari 2013

Rida I Helgen Då!! :)

Av Nathalie Söderblom - 24 januari 2013 20:14

Hejjs. yess, jag ska rida i helgen ;D kul!! hoppas på att få rida Lassi, Puppy eller Gilmar :) Sen ska jag rida på måndag oxå. Ska hoppa Lassi :D i förra inlägget tror jag de va, var det en som undrade om Lassi är min häst. Och Nej! Det är hon inte. Jag är bara skötare på henne :) Hoppas att jag nån gång kommer kunna rida Lassi så bra som  Vera!! <3 Har även lite tråkiga nyheter. en underbar häst i stallet har sålts och lämnar oss på lördag :( Underbara Tezzan! <3

har inte så mycket att skriva om nu. uppdaterar mer när jag har mer att skriva om :)



     

Tezz, en gång i tidan var du min favorithäst, nu kommer du bara lämna mig :/ Kommer sakna dig!! Älskade, underbara häst!!



 

Den underbaraste Lassi, Önskar verkligen du var MIN!! :) <3

 
 
Irma

Irma

27 januari 2013 09:06

Kommer sakna Queen Tazz så sjukt mkt..

http://www.irmapetterssonblogg.se

Nathalie Söderblom

28 januari 2013 21:32

Samma här :/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Söderblom - 5 maj 2013 21:08

nu vare ett bra tag sen jag skrev, men nu ska jag ta tag i bloggen IGEN! det är väldigt mycket som hänt. jag har fått reda på att min älskade sköt häst inte heter "Lassi" hon heter igentligen Lâse :) <3 har även fått veta att Lâse ska flytta, inte...

.

Av Nathalie Söderblom - 13 mars 2013 20:50

Hejsan.. nu vare ett tag sen. Men ja. jag har inte mått så bra och det har även hänt lite saker i Fredags. George, en underbar häst, snäll och fin fick tyvärr lämna jorden <3 Han hade mått dåligt under entid och blev sämre. det visade sig att han ...

.

Av Nathalie Söderblom - 27 februari 2013 20:28

Men Hejsan,... tänkte berätta lite om ridningen i måndags.. Red Puppy <3 bästa dressyr lektionen på länge!! känner att jag lärde mig en hel del och även att jag har utveklats :) Hade inte vår vanliga instruktör utan självaste ridskole chefen! ;)  ...

Av Nathalie Söderblom - 20 februari 2013 21:03

Hejs.. har inte hunnit blogga. men iaf. I måndags gick det jätte bra att hoppa Lassi, höll på att flyga fram en gång när det inte gick att styra henne mot mitten av hindret, det var ett kryss som var ojämt så hon hoppade där det var som högst och jag...

Av Nathalie Söderblom - 16 februari 2013 17:35

Japp. ny omröstning där jag vill att så många som möjligt ska svara!! Jag funderar nämligen på att byta till Blogg.se ist för bloggplatsen.se. Vad tycker ni? som sagt vill jag att alla ska rösta!! viktigt Viktigt!! ...

Presentation


Hej Jag Heter Nathalie & Är 12 År.Här Får Ni Läsa Om Mitt Liv. Typ Om Mina Vänner & Om Ridningen.På Bilden Ser Ni Mig Och Min Skötar Häst På Hofors RidSällskap Som Heter Lassi. Hoppas Att Ni Kommer Att Tycka Om Min Blogg!

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Om Jag Byter Till Blogg.se Skulle Ni Fortsätta Följa Min Blogg?
 Ja, Såklart!
 Ja!
 Kanske.
 Nej.
 Nej, Absolut Inte!
 Kommer inte komma ihåg din nya blogg adress.
 Ja, fast skulle inte kolla den lika ofta.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards