NathalieSoderblom

Alla inlägg under juli 2012

Av Nathalie Söderblom - 31 juli 2012 19:50

Heeej nu har jag precis kommit in från att ha varit ute med hunden ;) nu lyssnar jag på musik är inne på facebook och bloggar ;D  jag har inte gjort så mycket idag så har inte mycket att skriva om......... men senare kommer jag kanske   på lite mer att skriva om så,,


PussPuss

Av Nathalie Söderblom - 31 juli 2012 16:44

Hejsan... Jag har absolut inget att gö!! öhh,, ska snart göra ren kaninens bur så  :D  jag får skriva lite mer ikväll för har inte så mycket att skriva om just nu :)


Pussi Pussi ;)

Av Nathalie Söderblom - 30 juli 2012 21:26

Det här blir sista inlägget för ikväll ska titta på Wallander-BlodsBand  wooh ;)  närå men om ni undrar börjar den nu kl: 21.30 på 4:an :)


PussPuss Från Tjejen Som Tycker Wallander Inte Är Ett Dug Läskig Men Tittar Ändå!! ;)

Av Nathalie Söderblom - 30 juli 2012 21:05

Rösta på omröstningen om vilken favorit dryck ni har :D  Om er favorit dryck inte finns med eller om ni har fler kan ni även rösta på "annat" och "fler"  :)


RÖSTA!  Yeehh!!

Av Nathalie Söderblom - 30 juli 2012 20:08

Hej........... Ridturen idag gick helt och hållet åt helvete!! Börja med att nått var fel med Vildas hov så hon stanna hela tiden och vela inte röra på sig så jag satt av och såg att hon hadde hoven uppe och vela inte setta ner den :( så jag gick tillbaka med henne, sen när jag kom tillbaka Till Irma och hennes syster blev Phillipa helt galen, vi tror det var för att inte Vilda var med,, men iallafall så ville Irma rida Phillipa på en äng så hon och Sandra böt.. när hon hadde gått ut på ängen blev Phillipa rädd för nått så hon har påväg att stegra ( stegra betyder att hästen reser sig på bakbenen) men hon gjorde det bara NÄSTAN hon var även påväg att skena (skena betyder att hästen flyr, det gör den för det mesta om den blir rädd) så vi fick gå tillbaka med henne också.. sen släppte vi ut dom i hagen för att lugna ner dom igenom att låta dom vara tillsammans ;) så ska man säga att det gick åt helvete eller?! men ahh. bloggar mer imon!


Från Tjejen Som Inte Är Så Nöjd Över Sin Utreritt!! ;D

Av Nathalie Söderblom - 30 juli 2012 12:44

Hej alla glada!! Nu har jag fått ett brev från Hofors RidSällskap :) Där stog det vilken Rid lärare jag ska ha och så.. sen ni kanske vet att jag går ju i Nivå 1 men det stog att jag ska börja nivå 3!!  jag ska hoppa över en grupp Känns lite coolt ;) men en sak jag undrar nån som vet vilken vecka vi börjar rida igen på ridskolan?! för det stog inte.. :/ men ikväll ska jag och den bästa Irma rida igen =) Kul jag ska rida Vilda !! :D nu gör jag inte så mkt ska snart gå ut ;)



Från En Glad Tjäj ;)

Av Nathalie Söderblom - 28 juli 2012 19:33

Hej Alla Go'a Läsare ;) Rubriken föklarar nog en hel del eller? Jag har inte nått at skriva om... Tänkte fråga om nån har nått låt tips? skriv gärna den då!! har inget att lyssna på.. no ska jag nog slappa framför tvn lite :)


Av Nathalie Söderblom - 26 juli 2012 21:13

Hej nu var det ett tag sen jag bloggade IGEN... men iallafall kom jag nyss hem från en otrolig uteritt :D red Vilda igen, fast med sadel idag.. det var jätte kul :) nu ska jag äta och lyssna på musik ;))  har inge mer att skriva om så,,,,,,,,,, blir kanske ett till inläggt senare ikväll :)

Presentation


Hej Jag Heter Nathalie & Är 12 År.Här Får Ni Läsa Om Mitt Liv. Typ Om Mina Vänner & Om Ridningen.På Bilden Ser Ni Mig Och Min Skötar Häst På Hofors RidSällskap Som Heter Lassi. Hoppas Att Ni Kommer Att Tycka Om Min Blogg!

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Om Jag Byter Till Blogg.se Skulle Ni Fortsätta Följa Min Blogg?
 Ja, Såklart!
 Ja!
 Kanske.
 Nej.
 Nej, Absolut Inte!
 Kommer inte komma ihåg din nya blogg adress.
 Ja, fast skulle inte kolla den lika ofta.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards