NathalieSoderblom

Direktlänk till inlägg 13 mars 2013

.

Av Nathalie Söderblom - 13 mars 2013 20:50

Hejsan.. nu vare ett tag sen. Men ja. jag har inte mått så bra och det har även hänt lite saker i Fredags. George, en underbar häst, snäll och fin fick tyvärr lämna jorden <3 Han hade mått dåligt under entid och blev sämre. det visade sig att han hade en hjärn tumör :( Vila I Frid George1 <3 DU ÄR SAKNAD AV MÅNGA! Sen vare en trettonåring som hade tagit livet av sig! Hon hoppade framför tåget på grund av nätmobbing! :( en 13 år gamal tjej! Hur FAN tänker människor nu för tiden?! Flera 100 personer blir nätmobbade per dag! Säkert fler oxå! Tillslut går det för långt! Hon orkade inte läsa kommentarer om sig själv och sin familj! 

NI SOM MOBBADE HENNE OCH NI SOM MOBBAR ANDRA ÖVERHUVETAGET KAN DRA ÅT HELVETE!!!! Ni är fan inte värda ett skit! Att kränka andra är så jävla lågt! Jag kollade på en av hennes videor på youtube idag, 2 jävla idiot skrev nått i stil med "Jag önskar det var jag som putta henne framför tåget" och "AHAHAHA jag sat nyss och föreställde mig hennes blodiga kropp där på tåget.." Fan! ni kan dra åt helvete! Hon är död! Ert jävla fel! Hon är till o med med på efterlyst nu!  Fyfan för er! 


R.I.P Linn! <3 Alla saknar dig, även om jag inte känner dig, så är jag en av dom som saknar dig. Hoppas du har det bättre nu tjejen! <3 <3 <3 EN TYST MINUT FÖR LINN NYMAN !!!!!!!!


En till sak hände i fredags, men det är inget jag vill ta upp nu.


PussPuss!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Söderblom - 5 maj 2013 21:08

nu vare ett bra tag sen jag skrev, men nu ska jag ta tag i bloggen IGEN! det är väldigt mycket som hänt. jag har fått reda på att min älskade sköt häst inte heter "Lassi" hon heter igentligen Lâse :) <3 har även fått veta att Lâse ska flytta, inte...

.

Av Nathalie Söderblom - 27 februari 2013 20:28

Men Hejsan,... tänkte berätta lite om ridningen i måndags.. Red Puppy <3 bästa dressyr lektionen på länge!! känner att jag lärde mig en hel del och även att jag har utveklats :) Hade inte vår vanliga instruktör utan självaste ridskole chefen! ;)  ...

Av Nathalie Söderblom - 20 februari 2013 21:03

Hejs.. har inte hunnit blogga. men iaf. I måndags gick det jätte bra att hoppa Lassi, höll på att flyga fram en gång när det inte gick att styra henne mot mitten av hindret, det var ett kryss som var ojämt så hon hoppade där det var som högst och jag...

Av Nathalie Söderblom - 16 februari 2013 17:35

Japp. ny omröstning där jag vill att så många som möjligt ska svara!! Jag funderar nämligen på att byta till Blogg.se ist för bloggplatsen.se. Vad tycker ni? som sagt vill jag att alla ska rösta!! viktigt Viktigt!! ...

-

Av Nathalie Söderblom - 16 februari 2013 13:41

Hejsan bloggen.. Idag ska jag inte göra så mycket.. på Måndag ska jag rid Lassi!! <3 längtar!! vi ska hoppa :) <3 sen på måndag eller kanske på tisdag ska jag göra ett inlägg om Lassi! :) och aa, ska försöka blogga mer en vad jag gjort nu på et...

Presentation


Hej Jag Heter Nathalie & Är 12 År.Här Får Ni Läsa Om Mitt Liv. Typ Om Mina Vänner & Om Ridningen.På Bilden Ser Ni Mig Och Min Skötar Häst På Hofors RidSällskap Som Heter Lassi. Hoppas Att Ni Kommer Att Tycka Om Min Blogg!

Fråga mig

18 besvarade frågor

Omröstning

Om Jag Byter Till Blogg.se Skulle Ni Fortsätta Följa Min Blogg?
 Ja, Såklart!
 Ja!
 Kanske.
 Nej.
 Nej, Absolut Inte!
 Kommer inte komma ihåg din nya blogg adress.
 Ja, fast skulle inte kolla den lika ofta.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards